До вказаних слів доберіть антоніми. Із парою антонімів складіть речення.
Товариш. Рідко. Сухий. Невдача.
Відправлено учнем:
|
Відправлено вчителем:
|
|
Назвіть основні причини Національно-визвольної війни. Чому на вашу думку саме козаки стали рушійною силою війни?
Відправлено учнем:
|
Відправлено вчителем:
|
|
Describe the picture. Write about:
• the girls’ hair (colour, length);
• her eyes (color, size);
• her height (tall, short, medium height);
• special features (birthmarks, scars, tattoos, moles, etc.);
• her looks (ordinary, pretty, etc.).

Відправлено учнем:
|
Відправлено вчителем:
|
|
Назвіть та охарактеризуйте способи розмноження водоростей.
Відправлено учнем:
|
Відправлено вчителем:
|
|
Назвіть основні екологічні проблеми, пов’язані з видобутком горючих корисних копалин. Які з них, на Вашу думку, найбільш небезпечні для України?
Відправлено учнем:
|
Відправлено вчителем:
|
|
Перерахуйте три прилади, принцип роботи яких засновано на дії сили Ампера. Укажіть, який саме елемент приладу вона примушує рухатися.
Відправлено учнем:
|
Відправлено вчителем:
|
|
Визначте формулу сполуки, до складу якої входять Натрій, Сульфур і Оксиген, масові часки яких відповідно становлять 32,39%, 22,54% та 45,07%, а молекулярна маса речовини становить 142.
Відправлено учнем:
|
Відправлено вчителем:
|
|
Виконайте дослідження функції f(x) = 5x4 - 4x5 та побудуйте її графік. Укажіть, при яких дійсних значеннях параметра
a рівняння f(x) = a
має 3 корені.
Відправлено учнем:
|
Відправлено вчителем:
|
|
(Бали: 4)
Назвіть діючі ГЕС та АЕС, що діють нині в Україні та місця їх розташування.
Відправлено учнем:
|
Відправлено вчителем:
|
|