Як вступити до нашої школи

Основна освіта Додаткова освіта

Базова та повна загальна середня освіта з видачею документа про освіту державного зразка

При виборі такого виду навчання вам необхідно перевести дитину до Онлайн-школи «Альтернатива».

Для переведення дитини до Онлайн-школи «Альтернатива» вам необхідно пройти всього два етапи: ознайомитися й погодитися з договором оферти та подати документи для вступу. Ви можете бути зараховані до нашої школи всього через декілька днів з моменту прийняття рішення про переведення, за умови оперативності підготовки і відправки документів з вашого боку.

Договір оферти

- Зареєструйте профіль учня на нашому сайті;

- Після реєстрації автоматично завантажиться сторінка оплати навчання, на якій необхідно обрати «Загальна освіта», ознайомитися і погодитися з умовами договору оферти про надання освітніх послуг;

- Натисніть на кнопку «Надати документи». Ті, хто вступають до школи в період з 16 травня по 31 серпня, мають можливість за бажанням спочатку надати документи для вступу, а потім оплатити навчання. Ті, хто вступає до школи в період з 1 вересня по 15 травня, спочатку оплачують  навчання (від 1 місяця), а після цього автоматично отримують доступ до сторінки надання документів. 

Документи для вступу

Подача документів на сторінці сайту «Документи для вступу»*, яка відкриється, ділиться на 4 простих кроки:

Крок 1. Опитування для формування списку документів. Необхідно відповісти на кілька запитань для того, щоб сайт згенерував індивідуальний для вашого випадку список документів для вступу.

Крок 2. Підготовка документів на перевірку. Необхідно підготувати документи за сформованим списком. Для документів, у яких є спеціальні форми, наприклад, заява для вступу до школи, ви зможете завантажити файли та роздрукувати їх.

Крок 3. Завантаження документів на перевірку. Готові документи для вступу необхідно сфотографувати або відсканувати та завантажити на перевірку в спеціальній формі. Тут же ви зможете вказати, у якому вигляді наша школа повинна надати вам довідку про зарахування (скан-копія або оригінал) і куди її відправити Новою поштою, якщо вам необхідний оригінал довідки. Після відправлення документів на перевірку наші менеджери перевірять їх протягом 24 годин у свій робочий час (пн. - пт. з 9:00 до 17:00) і на цій же сторінці вам надійде відповідь, якщо ваші документи прийняті або до них є якісь зауваження, і їх необхідно доопрацювати.

Крок 4. Відправлення оригіналів документів в Онлайн-школу. Після того, як відправлені копії документів буде перевірено та прийнято, вам необхідно буде відправити оригінали деяких документів Новою поштою на адресу нашої школи. Список необхідних оригіналів документів буде сформований у цьому кроці також після відповідей на питання з кроку 1. Відправляти оригінали документів ми просимо доставкою Нової пошти до м. Харків на відділення 138, одержувач Бандура Ірина Олександрівна, тел. (068) 057-29-02.

Зауваження. Учень може бути зарахований до школи ТІЛЬКИ після отримання школою оригіналів усіх необхідних документів. В іншому випадку школа не зможе зарахувати учня.

Початок навчання

- Якщо ви вступаєте до Онлайн-школи в літній період, то доступ до навчальних матеріалів сайту у вас відкриється з початком навчального року, тобто 1 вересня.

- Якщо ви вступаєте до нашої школи протягом навчального року, то доступ до навчання у вас відкривається автоматично в той же день, коли ви погодитеся з умовами договору оферти й оплатите навчання.

При цьому всі оцінки учня, отримані на сайті в процесі навчання, будуть враховуватися тільки з дати зарахування до нашої школи, тобто тільки після того, як Онлайн-школа отримає оригінали документів для вступу.

Які документи можуть знадобитися у процесі вступу до школи

Залежно від вашого конкретного випадку, список документів може змінюватися, він формується індивідуально для кожного учня на сторінці «Документи для вступу», про що описано вище. Основні документи, які можуть знадобитися під час вступу:

- Заява про зарахування учня до нашої школи;

- Паспорт одного з батьків учня (або іншого офіційного представника);

- Свідоцтво про народження учня;

- Паспорт учня (за наявності);

- Документ з інформацією про прописку для учнів, які проживають на території України;

- Заява про надання знижки на навчання та документ, що підтверджує пільговий статус (для учнів, які належать до пільгових категорій);

- Оригінал особової справи учня;

- Копія медичної картки учня - форма № 086-1/о;

- Виписка поточних та/або тематичних оцінок за період навчання в попередній школі (якщо учень переводиться до Онлайн-школи протягом навчального року);

- Табель навчальних досягнень учнів з оцінками за перший семестр (якщо учень переводиться до Онлайн-школи у другому семестрі);

- Свідоцтво про базову загальну середню освіту та додаток до нього (для учнів 10-11 класів);

- Підписаний документ, що підтверджує ознайомлення та згоду з договором оферти про надання освітніх послуг;

- Підписана форма згоди на обробку персональних даних;

- Заповнена анкета;

- Чотири фотокартки розміром 3х4 для особової справи учня та інших документів у разі потреби.

 

Ознайомитися з порядком зарахування, відрахування та переведення учнів до ПНЗ «Онлайн-школа «Альтернатива» можна за посиланням.

____________________
*У разі, якщо ви проживаєте в Харкові або в Харківській області, ви можете приїхати до нашого офісу й оформити всі документи за допомогою менеджера. Наша адреса: м Харків, вул. Шевченка, 133б. 
Увага! На період дії воєнного стану в Україні оформлення документів в офісі школи не виконується, бо робота ведеться віддалено, оформити документи можна лише в онлайн-режимі на сайті школи.


Додаткова загальна середня освіта з усіх предметів або з обраних трьох предметів

При виборі такого виду навчання ваша дитина продовжує навчатися у своїй школі, а в Онлайн-школі "Альтернатива" займається додатково.

Для оформлення дитини на додаткову освіту дотримуйтесь інструкції, що наведена нижче.

Крок 1. Зареєструйтесь на нашому сайті.

Крок 2. Якщо є необхідність щось уточнити, то зв'яжіться з нашим менеджером за телефонами: (068) 057-29-02, (073) 023-82-29 або замовте зворотній дзвінок тут.

Крок 3. Прочитайте договір-оферту. Якщо ви згодні з усіма пунктами договору, то підтвердженням вашої згоди буде оплата наших послуг.

Крок 4. Оплатіть навчання в режимі онлайн прямо у нас на сайті або роздрукуйте наші реквізити та оплатіть у найближчому відділенні будь-якого банку. При цьому виберіть у вікні оплати вид доступу: 

1) «додаткова освіта», якщо ви хочете займатися з усіх предметів вашого класу;

2) або «часткова освіта», якщо ви хочете займатися з трьох обраних предметів вашого класу, і оберіть ці предмети.

Як це зробити, докладно обов'язково прочитайте тут.

Крок 5. Після цього у вас автоматично відкриється доступ до навчання на нашому сайті, і ви зможете після авторизації побачити всі функції вашого особистого кабінету. Навчальний процес розпочинається з 1 вересня.